y xptut buat,kite buat..
y ptut,xbuat lak..!!!
kite ni mmg hidup lam psoalan..
sllu je...knpe jd mcm ni..
knpe ak xfkir dlu sblm ak buat...
knpe lah ak ni degil...lmbt nk sedar..
knpe????? knpe sume ni tjd..
ak x aspect nde ni...ak igt ke ok aje....
hmmmmmm susah....!!!
some advice...
dlm ape2 perkare...y kite xtahu (dlm sesetgh prkare)..
ASPECT THE WORST!!
spy xmyesal...
ni adl sbgai lgkah persediaan lam hidup...
bkn nk suh cnfuse tp unt jd lbih brani..
bile kite tau nde tu teruk..tp kite ttp nk lalui,nk rse cmane..
tu dah bmkne korg ade sifat brani lam diri korg..
unt tempuh hidup korg dmase hdpn...
gud luck in ur life..!!
but rmember jgn terlalu brani...;)
it can destroy ur life cruelly..
think!!!

No comments:
Post a Comment